środa, 7 października 2015

hej!

Hej misie! zupełnie nie wiem jak zacząć. Założyłam bloga dlatego, bo chce dodawać zdjęcia różnych stylizacji. Ogólnie myślałam właśnie nad blogiem beauty, i takiego właśnie będę prowadzić!:) Jestem Ola, mieszkam w Londynie, ale bardzo chcę wrócić do Polski, o tym może opowiem w innym poście!:) W Polsce mieszkam w Rzeszowie, interesują mnie lata 60-90, i czerpie z nich inspiracje do różnych stylizacji, bardzo lubie klimat będący w tamtych latach i szczególnie muzyke. Jeśli chodzi o muzyke, słucham głównie metalu, rocka i grunge. Mam wiele ulubionych zespołów np: Metallica, Bring Me The Horizon, Nirvana i wiele innych!;) interesuje sie także fotografią, bardzo lubie robić zdjęcia, to moje uzależnienie,wiec właśnie pomyślałam o blogu, na którym będe mogła dzielić siami!:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz